مرکز تخصصی الکترولیز مو

اقدامات بعد از الکترولیز مو زائد

اقدامات و مراقبت بعد از الکترولیز مو زائد 

مراقبت واقدامات بعد از الکترولیز مو زائد که برای کسب بهترین نتیجه، شما باید برخی اقدامات را به عنوان اقدامات مراقبتی بعد از جراحی انجام دهید:

ناحیه مورد درمان را لمس نکرده و نخارانید.

باکتری ها همه جا و روی همه چیز هستند، بنابراین هرگز ناحیه تحت درمان را لمس نکنید، مگر اینکه دست ها کاملا شسته شوند. دست زدن به پوست با دست‌های کثیف باعث می‌شود که پوست خود را دچار عفونت کنید.

در محل الکترولیز شده از مواد آرایشی  استفاده نکنید.

حداقل 24 تا 48 ساعت پس از الکترولیز آرایش نکنید. منافذ پوست شما باز هستند و به راحتی می توانند عفونی شوند. استفاده از آرایش چشم اشکالی ندارد، اما بدون کرم پودر یا پودر. برس ها و اسفنج های کاربردی مملو از باکتری هستند که باعث می شوند شما از بین بروند. قبل از از سرگیری آرایش معمولی خود، 24 تا 48 ساعت پس از درمان، حتماً برس های کاربردی خود را با یک پاک کننده ضد میکروبی مناسب بشویید.

حتی شستن با صابون منجر به سوزش و عفونت احتمالی می‌شود.از استفاده از عطر یا محصولات بر پایه الکل اجتناب کنید. این محصولات باعث خشک شدن پوست شما می‌شوند.

از نسخه های تجویز شده بترتیب استفاده نمایید.

در شب بعد ازدرمان در ناحیه تحت درمان از پماد یا کرم آنتی باکتریال استفاده کنید.

ورزش و فعالیت سنگین انجام ندهید.

در صورتی که نواحی زیر گردن را درمان کرده‌اید از عرق کردن زیاد اجتناب کنید. عرق کردن می‌تواند باعث ورود باکتری به فولیکول‌های باز شده و باعث عفونت‌های جزئی شود.از شنا کردن در استخرهای حاوی کلر در ۴۸ ساعت اولیه بعد از درمان خودداری کنید.عریق بیش از حد می‌تواند باعث ورود باکتری‌ها به فولیکول‌های باز شده و باعث عفونت جزئی  شود.

از نور دور بمانید.

از قرار گرفتن زیر آفتاب تا ۷۲ ساعت بعد از درمان اجتناب کنید تا از تشکیل نقاط رنگدانه قهوه‌ای جلوگیری شود.

پوستتان را نخارانید.

اگر پوسته‌های کوچک بوجود آمد، آنها را با خاراندن از پوست جدا نکنید. این می‌تواند باعث زخم شدن پوست شود. بگذارید خودشان بصورت طبیعی جدا شوند.

اصلاح نکنید.

حداقل 24 تا 48 ساعت پس از درمان از اصلاح ناحیه مورد نظر خودداری کنید. این می تواند باعث بریدگی ها و خراش های میکروسکوپی شود که به باکتری ها اجازه ورود به فولیکول ها را می دهد و باعث عفونت می شود. تراشیدن با تیغ نیز می تواند باعث ایجاد موهای زیر پوستی شود. اجازه دهید پوست قبل از اصلاح بهبود یابد. و تا جلسه درمان بعدی  از موچین استفاده نکنید.

 

چنانچه تمامی موارد فوق را رعایت کنید و از کرم هایی که بعد از الکترولیز برای شما توسط دکتر تجویز میشود استفاده نمایید جلسات الکترولیز مو زائد برای شمابا صبر و شکیبایی شما پیش رفته و به نتایج دلخواه رفع مو زائد سفید و مشکی خواهید رسید.

جدیدترین اطلاعات درمانی

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x