مرکز تخصصی الکترولیز مو

انواع روش الکترولیز مو زائد

الکترولیز مو زائد سفید و مشکی
انواع روش الکترولیز مو زائد بصورت ترمولیز ،گالوانیک، ترکیبی 

روش ترمولیز که به ساده ترین و اولین روش الکترولیز مو زائد سفید و مشکی می باشد معروف است به روش  موج کوتاه، روش فرکانس بالا  

در این روش فولیکول مو را با گرما یا انعقاد الکتریکی از بین می برد. با درمان ترمولیز، انرژی رادیویی با فرکانس بالا (بیشتر) از نوک سوزن الکترولیز ساطع می شود که ابتدا به فولیکول مو وارد می شود. انرژی فرکانس بالا مولکول های تشکیل دهنده سلول های در حال رشد مو را تحریک می کند. این تحریک باعث گرم شدن سلول‌ها می‌شود که در حالت ایده‌آل تا حد تخریب دائمی بافت می‌رسد. این تخریب به عنوان انعقاد الکتریکی نامیده می شود.

روش گالوانیک که از طریق تجزیه شیمیایی موها و اتفاقات شیمیایی و تجزیه فولیکول مو باعث حدف مو ها می شوند .

روش ترکیبی که روش عمل دوگانه نیز نامیده می شود، ترکیب و استفاده همزمان از تکنیک های گالوانیکی (این روش از طریق تجزیه شیمیایی موها را از بین می برد) و ترمولیز است.
 این روش ترکیبی کاستی های هر یک از تکنیک های فردی را کاهش می دهد و در عین حال مزایای آنها را تقویت می کند. با انجام این کار، الکترولیز ترکیبی میزان از بین رفتن موهای زائد مرتبط با روش گالوانیکی را همراه با سرعتی که در گرما یافت می‌شود، در بر می‌گیرد. اساساً، بیشتر ظرفیت این ترکیب برای از بین بردن سلول های در حال رشد مو از طریق تجزیه شیمیایی انجام می شود.

مهمترین نکته برای انجام الکترولیز مو زائد موفق و با نتیجه عالی انتخاب مرکز تخصصی مناسب،تبحر و تجربه الکترولوژیست، شرایط جسمی ، نوع پوست و درمان های قبلی  و همچنین ، مراقبت های قبل و بعد مراجعه کنندگان می باشد .

برای آشنایی بیشتر با هرگونه سوالات متداول در مورد الکترولیز مو زائد به صفحه سوالات متداول مراجعه نمایید.

جدیدترین اطلاعات درمانی

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x